13 Maj

Det är verkligen mycket som har skett i livet nu. Singel, flyttat, nytt jobb, sjukskrivning, okänd sjukdom, nya bekantskaper, vår, sommar på väg, intriger och trasig moppe.. Jag ska göra om designen här på bloggen, tills dess så vilar den. Idag är jag ledig från jobbet (jobbar på en korvfabrik-Gilde) och väntar besök. Blir en tur till stallet senare och ikväll bio, Rodin Hod som det ser ut :)

En till nyhet, i höst börjar jag jobba som florist och i sommar ska jag genomföra min 3;e tävling i blomsterbinderi tillsammans med Bethy som jag jobbar med på mester grön!

Bjuder på två bilder, mig själv och en sen Nya Zeeland då jag hoppade bungy jump!





Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0