Stora förändringar.

Det är nu slut mellan mig och Steven och nu planeras flytt. Om en vecka från nu ska vi vara utflyttade. Steven har skrivit kontrakt och flyttar i helgen medans jag väntar på svar från en lägenhet och ska se på en annan på fredag. Lite jobbigt att leva i ovisshet + att jag senaste veckan bott hos lite olika kompisar och så vidare. Men kroppen säger ifrån, min vänsta halsmandel är nu så pass stor att jag har riktigt jobbigt att svälja. Började idag vid lunch och blir bara värre och värre.. Har packat lite småsaker och sen har vi sagt upp internet, försäkring, planerat vilken som ska ta vad i lägenheten och vad vi ska lämna och sälja.

Hade rejäl panik en stund då jag trodde att det blev hyra att betala på torsdag, en till hyra snart för nya lägenheten + alla avgifter som tillkommer nu då jag köpt mig en eu-moppe, tillbaka till tonåren ;) Insåg att jag skulle behöva låna en hel del men det ser verkligen ut att vända- tack och lov. Ingen hyra att betala på torsdag då det är förskottshyra, såklart....  Sen får vi ut depositionpengar då vi flyttat ut! :)
Då vi ändå är inne på det med pengar så får jag tillbaka en del på min skatt, kollade det nyss på internet, vilken lättnad!!! :)
Ordnade även med försäkring till moppen idag, dryga tusenlappen på ett år var helt okej. Imorgon ska jag se till att få skyltarna till den, sen är det bara att tuta och köra!
En snabb uppdatering om livet som just nu känns riktigt bra, känner mig glad och hoppfull om framtiden!

Kommentarer
Postat av: mammis

Ja en hel del på gång hör jag!men allt är precis som det ska vara lillgumman.Kör försiktigt med moppen,kram

2010-03-25 @ 05:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0