Oarbetslös

Idag vid 9 fick jag samtal av Inga från Manpower och jag har fått tillbaka jobbet! Ringde Rebecca direkt (min andra halva på jobbet) Hon hade fått besked om att komma till syd (andra avdelningen) igår men i samband med att jag kom tillbaka till nord så gjorde hon också det. Tur det för vi är nu på de andra skiftet. Vi trivs inte alls här egentligen då alla pratar skit om varandra. Ingen bra stämning alls men vi står såklart ut. Hoppas på att vi är tillbaka på vårat vanliga nästa vecka!
Det var också vi som gjorde den tabben förra veckan och jag tror vi kommer få höra det ett tag.. Per såg nämligen till att vi fick vara på samma maskin. Han sa; nu var jag väl snäll (vilket vi höll med om) men sen sa han att det är väl lika bra att samla dubbeltrubblet på samma maskin ;) Sen krånglade etiketterna för oss idag. Christians kommentar blev då, dere to alltså.. Men med glimten i ögat såklart, annars hade vi nog inte kommit tillbaka alls :)
Känns i alla fall bra att ha ett jobb igen!
Steven har blivit sjuk. Ligger i sängen nu med en hink bredvid. Det går sjukt mycket magsjuka nu så jag hoppas han slipper det. Själv överväger jag att flytta in hos någon annan i natt. Jag har min resa till Hemsedal i helgen som jag verkligen inte vill missa! Längtar och ser fram emot den så mycket!
Nu ska jag ta bilen till stallet :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Emma!Det var ett tag sen.Vad skönt att det har ordnat sig med jobb,o att tötnosen sklotis mår bra:)hon såg så nöjd ut på soffan.Vad fint du har det.Blommor skulle jag oxå behöva fixa,krukorna står tomma i hallen,det blir nog,snart.Ha det skönt i skidbacken.Kramis från moster

2010-03-03 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0