Det här med våren

Vad glad man blir då våren är på väg. Nu har det vart sol i flera dagar och jag känner humöret stiger. Lättare att gå upp på morgonen och man blir glad av att se ut genom fönstret! Har haft en underbar helg i Hemsedal tillsammans med Emeli, blev skidor, sol, afterski, Björn Rosenström, Yrrol, god mat, mera skidor och sol. Fick med mig ett leende på läpparna och en förkylning hem..
Ikväll lagas det tacos här hemma igen. Lika som vi gjorde igår. Otroligt vad det är gott. Annars händer det en hel del, massa tankar som snurrar. Funderar fortfarande om jag ska åka hem i påsk. Det är väl egentligen pengarna det hänger på. Ekonomin är verkligen i botten just nu. Men jag kämpar på. Om jag inte kommer hem i påsk hoppas jag på en helg senare i vår. Tragiskt om jag ska komma hem nästa gång vecka 26 i sommar...
En bild sen Nya Zeeland, skulle inte vara fel om jag hade pengar och kunde boka nästa resa!

Kommentarer
Postat av: nina

Hej vännen!Bra att helgen blev lyckad:)Underbar bild!!!Kramar från moster

2010-03-09 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0