Sista klammen!

Nu ar det bara 3 dagar kvar.... Vill inte att det har ska ta slut, inte an. Ser frame mot nasta resa, antagligen en europatur med Steven. Men jag har fatt sa pass forsmak for de har att jag garna tar min ryggsack och gor en lang work and holiday resa! De senaste dagarna har vart magiska pa en o utanfor Auckland. Vita strander, hoga vagor, sol, bad, ledighet, lyx, mycket trevligt folk, stjarhimmel, musik och ja. Magsikt och just amazing!

De sista dagarna ska vi fylla med lite shopping och smabesok!

Snart ar jag hemma = alla far se bilder och hora/ lasa om allt det vi har vart med om! tur vi har skrivit dagbok var for sig, varje dag!

Ar hemma den 25;e kl 11 i Hudik, vem vill ha aran att hamta mig? Mamma, pappa??
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0