Auckland

Nu har vi vart i Auckland i nagra dagar. Hunnit med Sky tower (hogt torn dar man ser ut over hela staden fran alla hall & det ar en kand turistgrej) en del gang runt staden, shopping, en battur, besok pa en o och en hel del annat... Men imorgon bar det av till Hamilton som det ser ut. Som tur ar borjar engelskan ta sig! Vi har nyss packat ryggsackarna & planerar en ganska tidig morgon sa vi kan fa nagra timmar till att leta boende & hamna pa plats! Vet inte om jag skrivit det men min mobil fungerar inte & inte mitt bankomatkort heller.. Det sista har vart lite jobbigt men tack vara pappa sa blev det en liten raddning & under sondag-mandag ska det ordna sig med overforing fran norska till svenska. Kortet blev avmagniserat nagonstannas under vagen...

Nu ar det dags att sova :)

Ps, jag, eller VI stormtrivs, vad underbart dehar ar, har nog blodad tand, inte sista gangen pa resande fot!

Kommentarer
Postat av: moster

Hej Emma!Kul att ni är framme och att det mesta har gått bra!Hoppas ni fortsätter att ha det kul o bra,jag blir lite avis:)Sköt om er puss o kram Nina

2010-01-02 @ 20:55:34
Postat av: mammis

Mammis här gumman,vilken tur att du har pappsen som kan fixa saker då det krånglar och varje dag lär vi oss ngt nytt.Här hemma fortsätter det att vara riktig vinter,mera snö och kyla,myys!visst är det väl behändigt att kunna ha kontakt via mail,dator,blogg osv.kram

2010-01-03 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0