Torsdag kväll

Dance.
as though no one is watching you

Love.
as though you've never been hurt before

Sing.
as though no one can hear you

Live.
as though heaven is on earth




Känns att man faller längre och längre in i vardagen nu, skriver på ett inlägg om Nya Zeeland men det blir ganska långt så det tar en del tid. Jag ska ändå berätta om en hel månad :) Vart ute och ridit 3dagar i rad nu, behöver en välförtjänt vila nu (eller i alla fall min rumpa).. Söndag är det dags igen. Rudi som han heter är helt underbar, kommer lite bilder sen..

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg. Och en lite annorlunda hästblogg.

Kolla gärna om du gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen gör!

Kram

2010-02-08 @ 21:16:11
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0