En ny typ av vardag

Innan jag åkte till Nya Zeeland kunde jag ha två jobb om dagen mer än 2grr/v och jobbade också helger efter det.. Det resulterade i att jag var helt slut. I tillägg så tränade jag och försökte hinna med en del annat..

Nu har jag gjort om lite. Ett jobb om dagen, vilket är ett stort steg för mig. Istället för jobb så ska jag börja rida 2-3dagar i veckan på Rudi. Tror det här kan bli riktigt bra. Behöver verkligen det här :) Få göra något jag saknat i flera år!! Kommer fortfarande jobba någon helg. Varannan lördag på mester grön.

Idag har jag vart i stallet tillsammans med Julie som äger honom. Blev en ridtur och vi var en del på en parkering som nu såklart är täckt med snö. Blev lite galopp och fy så det var jobbigt men otroligt kul!! Gick bra i skritten, finns en del kul vi två kan jobba på! :) Ska dit imorgon också och ha han själv. Söndag är också inplanerad, får eventuellt sällskap av Julie då..

Kom hem i söndags natt och Steven hade köpt BLOMMOR till mig!!! :) Blev himla glad, min go-grabb.. Jag har vart borta i 34dagar från honom och det var 34gerbera tillsammans med blåbärsris och philkvistar, mycket fint och ordnat av Bethy som jag förstod det :)

Igår rensade jag ur min garderob, 2 plastsäckar som båda är lite mer än halvfulla! Skönt var det, nu är det bara kläder kvar som jag vill använda! Rensade även bland smycken så det är också ganska reduserat nu, lika som en del flaskor..

Skönt att få bort en del gamla energier!

Kommentarer
Postat av: Steven

Puss på dig min kärlek!

2010-02-02 @ 16:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0