De här med flyt

De senaste dagarna har vart fyllda med oflyt måste jag säga. Eller det började redan förut med Skrot och det ligger fortfarande i lite med matningen... Sen fick jag inte min lön i onsdags vilket resulterade i panik. Jag har nämligen inte haft lön på 2 månader och massa saker planerade för den lönen. Jag fick sparken från jobbet eftersom det inte finns något att göra. På jobbet igår körde Rebecca och jag 7pallar med fel etiketter, de vill säga ca 2000 flaskor med fel fram och baksida och idag slog jag axeln i en järngrej vilket gjorde förjävligt ont!!
Men ändå, jag känner mig på bra humör. Vet att det kommer ordna sig, på torsdag nästa vecka åker jag till Hemsedal hela helgen. I kväll är vi ett gäng som ska göra hemmagjord pizza och prata strunt. Jag ska ta en arbetslös-fika/lunch med Rebecca och Sebastian på måndag. Har fått ett långt och härligt mail från Jennie som jag ska svara på ikväll också!!!! :)
Nu ska jag hämta ut mitt chapps till ridskorna som vart hos skomakaren för lagning av dragkedjan. Sen ska jag visa lite empati för Per Eivind och slutligen åka till stallet!

Uppdatering; jag fick ta en KALL dusch idag då jag kom hem från stallet. "Tack vare" Sigge.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0