Nya Zeeland



För en vecka sen var det personalfest med Unitor ( bilden är därifrån). Idag däremot ska Steven och jag till IKEA, sitter i soffan och lyssnar på vilka som fått guldbiljett till IDOL. Finns otroligt många bra artister och jag längtar tills jag få se kvällens avsnitt :) IGÅR däremot så bokade Hanna och jag våran resa till Nya Zeeland, 29 December till 24 Januari är vi borta. Det blir nyår och Hannas födelsedag, dykarcertifikat, bungy jump, simning med delfiner. Det blir backpacking och äventyr för hela slanten, även en natt ute i djungeln hoppas vi på, det finns nämligen en natioalpark (är det de jag menar) iaf, djungel där det är "populärt" att göra såna övernattningar. Planerna är i full gång och längst vägen ska vi träffa Malin. Evigehter sen jag träffade henne- längtar. Nu är de bara 4månader kvar.

Och på tal om tid och Nya Zeeland så fyller jag snart 20, dit är de mindre än 1månad kvar!
Önskelista,
  • Dykarcertifikat
  • Pengar till bungy jump
  • Objektivet Nikon 18-70mm f/3.5-4.5 AF-S DX
  • Kameraväska/ryggsäck. Med plats för själva huset och 2objektiv och gärna blixt.
  • Massagetid
  • Nack-kudde/stöd. Som du använder då du reser
  • En tunn och värmande filt i smart fodral, finns i tex sportbutiker
  • Mysiga höstkläder, koftor och snygga cardigans
  • Berlocker till mitt silverarmband (finns i guldbutiker & är små figurer/mönster på och fästes på armbandet med ett knäppe
  • Tid hos frisören för klipp & färg då jag är i Hudik 22-24 Okt
  • Presentkort på sj-trafik
Ha de fint

Kommentarer
Postat av: Sofia

18..hmmm? ;)

2009-09-11 @ 19:27:19
URL: http://sofiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0