Massa känslor

Jag ska snart bege mig till sjukhuset för en eeg undersökning angående min epilepsi. Det är första gången i Norge och jag känner mig på något vis väldigt naken, rädd och som om någon ska se rätt in i mig och avslöja alla mina hemligheter. Vet inte vart alla känslor kommer ifrån, men det känns jobbigt. Har packat ner schampo, liten handduk för att man blir så hemsk i håret efter dehär undersökningarna. (man blir full med någon "conections-kräm i hela håret).. Sen en morot, äpple och lite nötter. Hoppas på att hinna med bussen till jobbet sen, ska jobba kvällspass idag.

Men det är bara att bita tag i det här & efteråt kommer jag nog inte alls tycka att det var så farligt (förutom alla pengar jag måste betala för de här!)

Ha en fin dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0