Hjärnskakning

Jag har lyckats välta en pall med plåtkannor över mig idag strax innan lunch + att det låg en träram ovanpå de hela så den fick jag såklart i ansiktet först. Under vänster öga har jag nu ett fint rött märke och i pannan ett skrapsår... Troligen en lättare hjärnskakning då jag har ont i huvudet (inte så konstigt kanske) och mår dåligt, illa och är trött. Så att jobba några timmar på Mester Grön ikväll var inte kul, tungt pass.. Men ska ta en återhämtande dusch nu och få några timmars sömn innan det åter igen blir dax att stiga upp i ottan- halv 6!

Det är tur jag har min älskade Steven som ställer upp och älskar mig, vad vore jag utan en sådan underbar, älskvärd, hjälpsam, varm och mjuk person som han?!..

I veckan beställer Hanna och jag våran resa till Nya Zeeland, så de nya året 2010 kommer firas där- yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0