Dehär med kvällsvecka

Dehär med kvällsveck har visat sig vara något bra för mig! För de första så sover jag bra och tillräckligt. Sen mortionerar jag i form av promenad och styrka hemma. Jag äter oftast bättre och får saker gjort hemma. På jobbet så tjänar jag mer och det är ju speciellt ett stort + då jag inte har allt för långt kvar tills jag och Hanna åker till Nya Zeeland.

Det är inte heller lång tid kvar till födelsedagen, tänkte lägga till ett par önskningar (resten av listan är i förra inlägget)

  • Ett par bruna skor, låga.
  • Brun sjal, eller helt enkelt en annan sjal, den bör vara i en 4-kantig form så jag kan knyta den som jag vill, de vill säga, inte formad som en lång halsduk..
  • Smarta saker till Nya Zeeland
  • En snygg väska som jag kan ha kameran i 2 ett extra objektiv och blixt, liknande denhär som finns på tex cdon´s hemsida på 499kr och säkert på många fler ställen + i butiker.

Sen tänkte jag upprepa några saker.

  • Koftor, tunikor och fina tjocktröjor till hösten
  • Berlocker till mitt armband
  • Presentkort på sj trafik
Neä, men tack för mig, jag ska nu äta upp min frukost och se på det missade IDOL programmet sen igår! :)
Ha det på badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0