Dålig.

Jag har inte gått upp i vikt för att jag tycker mat är så gott och jag måste äta allt... Det är nog snarare att jag många gånger inte vill äta mat, det känns inte inspirerande att laga mat eller få i sig något. Jag misshandlar nog min kropp. Är skitstressad, försöker få i mig kyckling och grönsaker men det stpr mig upp i halsen. Många gånger har jag också sett det mer lämpligt, på något konstigt vis, att få i mig något snabbt, yoghurt, frukt, godisbit nötter eller annat strunt. Men de senaste dagarna har jag inte gjort det, men jag har fortfarande svårt att få i mig maten... Vad är det för fel på mig? Frukost går ju hur bra som hellst, men maten........

Dags att gå till bussen...

Kommentarer
Postat av: Ida

Har din mens krånglat? Tänkte att du kanske borde kolla upp det? Och du vet kanske vad jag menar?

kramar Jag hoppas att du får tillbaks aptiten på mat snart, det är jobbigt att gå runt så som du gör.

2009-09-17 @ 18:27:01
Postat av: minna

du är helt normal,men visst är de godare med plockmat,de håller jag med dig om,men tyvärr funkar de inte i längden.....

2009-09-19 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0