Bursdagsparty med discotema!

Jag fyller äntligen 20 (på måndag den 5:e oktober) på helgen, lördag 10:e oktober ska jag ha födelsedagsfest med DISCOTEMA! Det blir gamla discodängor, långsamma tryckarlåtar, discokula & massa dans + passande klädsel såklart. Vi samlad hos mig & Steven runt 21, ta gärna med dig en kär vän eller sambo/partner, festen är över då jag drar iväg på byn, för denhär gången så kommer jag verkligen in & DET ska bli helt underbart!

Idag är jag hemma & är sjuk. Igår var jag sjukt täpt i näsan men idag nyser jag hela tiden & är alldeles torr. Superirriterande så jag ringde mamma och bad om råd. Det hela slutade med ett trevligt samtal med Louise, en kortis med moster & smörjarråd av mammis! Nu sitter jag med vaselin fulla näsborrarna. Har satt på Svenska klassiker på youtube. Alla har säkert redan märkt det, men jag upptäckte nyss att det gick att klicka på "spela all" och vipps, alla Svenska, härliga låtar som Orup med Magaluf, Roger Pontare, Öppna din dörr, Sommaren är kort och så vidare kommer efter varandra, sammanlagt 53 låtar ska jag njuta av, medans jag slumrar på soffan. Kanske inte så dumt att vara hemma ändå.. Som tur är har jag jobbat på Unitor mer än 2månader & får betalt. Tack och lov!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Emma :) Det är sådär. Väntar på operation och flytt. Men det ska bli bra :) kommer du till sundsvall någon gång i detta liv? kramar

2009-09-29 @ 15:58:38
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Gustav

Som du kanske förstått så kan jag inte komma, men jag skulle verkligen göra det om jag kunde! Vi får fira dig när du kommer till Sverige istället :) Pusshej!

2009-09-29 @ 16:05:53
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: mammis

men oj va lyxigt,du får betalt fast du är hemma:) lyllos!!ingen sak då,men de har säkert stenhård koll ifall ngn sätter de i system,då får man nog kicken....hejsan

2009-09-29 @ 17:08:08
Postat av: Emma

Det finns system för det också. Inga fredag godkänns som sjukdagar eftersom många (svenskar) passade på att sjukanmäla sig så dom kunde åka hem redan torsdag! Sen är det 3dagar i rad & efter det måste man ha sjukintyg från läkare. Och max antal/år är runt 20st.

2009-09-29 @ 17:15:50
URL: http://solsikken.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Nej, dom har inte hittat felet men dom ska operera in en liten bandspelare vid hjärtat som ska hitta felet.. mindre kul. Flytt känns skönt, men läskigt.



Ja det är en evighet dit, men jag är gärna med om vi drar ihop ett gäng :) kram

2009-09-30 @ 16:07:00
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0