VardagsOnsdagsSol

Onsdag var det nu, halvvägs genom arbetsveckan är vi snart & imorgon är det 1vecka tills jag är hemma i Hudik! Vad underbart det ska bli :) Tänkte ta & visa att jag i måndags köpte de första tulpanerna, är inte det lite tidigt? Men dom står nu & pryder vårat köksbord. Idag är det sol i Tönsberg igen så jag & Skruttan ska ta med borste & klotång ut för att göra henne lite fin.. Sen ska jag sortera & rensa lite här hemma. Vi ska nämligen kasta ut den rangliga garderoben som står i sovrummet. Istället för den kommer det en IKEA hylla med 4 hyllplan, i 2 av dom kommer det skåpdörrar för förvaring av sängkläder. Kommer bli snyggt! Ska städa ihop här under veckan & det kommer snart komma bilder på lägenheten :)




Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: mammis

Tiden är på nåt vis urled när de kommer tulpaner i oktober!

Men o andra sidan finns de så mkt andra blo mmor året om så varför kan de då inte finnas tulpaner året om?

2009-10-15 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0