Måndag

Så var måndagen här, helgen är över. Har haft en kanonhelg! I fredags blev det inhandlingar inför lördagens fest & några timmars jobb på mester grön efter jag slutat på Unitor. Lördagen bjöd på en skön sovmorgon & städning/pyntning av lägenheten innan det började dra ihop sig för festligehter. Jag hade som sagt disco som tema på festen & även om inte alla hade klätt ut sig blev det kanontrevligt :) Hade en superskoj kväll. Ut på krogen kom jag också, så skönt att visa upp legget. Dock blev det en tråkig insident då Rebecca som inte är 20 blev tagen av en av vakterna för falskt legg... Men för övrigt- kanon!

Igår var det städning & sen mös jag på soffan heeela dagen med "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" läste hela i ett svep! Så är det med mig och böcker, jag kan inte sluta läsa förrnst jag är klar! Steven var ca 2meter ifrån mig & åstakom ett skrivbord under dagen. Han har köpt en del ikea hyllor & fixade ihop sitt eget skrivbord, blev kanonbra!

Idag har jag haft en lugn morgon. Plockat lite, ätit frukost och så.. Sen har dom vart & bytt elmätare hos oss så nu slipper vi läsa av den! Ska iväg & handla lite nu & sen börjar det bli dags för att ta bussen till jobbet. Kvällsvecka på Unitor igen. Räknar också ner till Hudikresan, inte långt kvar nu.....

Ha en fin dag!

Några bilder sen i lördags, nu ser ni hur jag blev i håret, klippte mig nu i veckan, behövs bara en cool färgning på de så...


Jag med Maris brillor :)


Per Morten & Zehra


Skrot var med och ordnade med ballongerna innan!

Kommentarer
Postat av: mammis

supersnygg klääning!!:)åsså Skrotis med på ett hörn.....

2009-10-12 @ 15:19:42
Postat av: Ida

Åh vilket underbart hår du har! Och du såg verkligen disco ut ;D

2009-10-12 @ 22:21:07
Postat av: moster

Wauw!kul med discotema,du blev snygg i håret,ses puss :o

2009-10-14 @ 22:33:41
Postat av: Mammis

O vart tusan har du hittat så käcka brillor?kom jag på...

2009-10-15 @ 09:36:06
Postat av: STYLEMIND

WOW vad snygg du blev i håret!!! riktigt smashing :)



gillar klänningen också, vart har du köpt den? KRAM

2009-10-19 @ 22:45:46
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0