Magisk helg!

Jag är tillbaka i Tönsberg efter en magisk hela hemma i min hemstad! Myst med familjen, fått goda middagar, blivit bortskämd, fått presenter, sett dansuppvisning, haft egentid med dom jag älskar, dansat både fredag & lördag i sammanlagt 15h! Längtar redan tillbaka & till nästa mara.. (Rotan maran?!) Har hittat nya vänner, dansat med massa nya härliga människor, fått en insikt i livet & vart helt omsluten av kärlek en hel helg... Det kommer mer ord & bilder. Vill bara tacka allt som gjort min helg till något underbart!

KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: mammis

Du är för himla goo du lillgumman!!ska bli spännande att se bilderna du sätter in för du är som en värsta press fotograf,de har varit mysigt att ha dig hemma,ibland längtar jag tillbaka som de va förr när vi tre bodde tillsammans,men det är ju helt omöjligt för livet går ju bara framåt men det är härligt att minnas tillbaka o känna att det är så goa minnen och jag blir varm i hjärtat av att blicka bakåt,puss o gonatt

2009-10-26 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0