Helgen som försvann fort..

Har haft en bra helg! I fredags hände inget speciellt vad jag minns, hemmamys & idol.. Lördag jobbade jag med ett härligt gäng på mester grön, gick kanonfort dagen & vi sålde massa! Köpte hem 2st doftrankor till vardagsrummet & en vit orkidé till höga vasen som vi har i vardagsrummet, blev kanon. Nu måste jag bara komma ihåg orkidéjord imorgon då jag ska jobba igen. På kvällen kom det en del folk & vi spelade spel & mös, verkligen supermysigt. Efter det blev Per Eivind & jag sugen på att gå ut & bestämde oss för en nykter tur. Vi dansade så svetten bokstavligen rann av oss! Phua! Söndagen blev kort då vi vaknade kl 13.30 (!!!) kändes som jag sovit bort hela dagen & jag kom aldrig igång med något. Köttbullar, hemmagjord potatismos & brunsås blev det till middag & sen en dålig film med älsklingen.

Idag är det måndag & jag är så glad att det är en kort vecka :) Har gått bra på jobbet & sen var jag på stan en sväng & sen ordnade jag träningskort + körde ett pass. GUD så UNDERBART det var!! Nästa tisdag har jag träning med en instruktör, blir nice det! Nu ska mage, rumpa & lår BORT och jag ska jobba för att stärka upp min klena rygg.

Är lite orolig för Skrot som knappt äter något, har morot, sallad & hårdbröd, som annars är slut på en gång, men hon har inte rört något på hela dagen! Mamma ska ringa & rådgöra med veterinär imorgon, kanske blir ett besök dit innan Hudikresan... Hua, min sötnos

Ha en fin kväll! Jag ska nu äta en sen middag & se på tv. Hemma själv då Steven är hos en kompis, skönt med lugn & ro :)


Bjuder på en charmig bild från Malta ;)

Kommentarer
Postat av: mammis

Har pratat med veterinären,hon undrade om du bytt hö slag tex.undrade hur avföringen ser ut..... hon sa att de är väldigt känsliga för omm det är dålig kvalitetpå maten

2009-10-21 @ 10:04:51
Postat av: Phelicias

Nu längtar jag efter solen...

2009-10-25 @ 19:19:30
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0