Fredag!

Äntligen är fredagen här :) och jag måste bara tjata lite om Hudik, om en vecka har jag väl precis vaknat & planerar dagen. Kvällen blir det iaf dans för hela slanten & jag får reda på mammas överraskning till mig! Spännande! Igår på jobbet var det sjukt jobbigt, var helt slut när jag kom hem vilket har resulterat i att jag sov länge idag & inte kommer hinna med något, tar bussen till jobbet om 20 minuter. Fredagar är så bra, när vi jobbar kväll är det från 11-17.30, kortdag eftersom jag jobbar 30min längre de andra dagarna :) Kvällen bjuder på Idol & en Svensk kille som jag träffade på jobbet igår kommer hem till oss för att umgås. Han bor ensam här i Tönsberg & bor på hotell... Dyrt! Han & Steven har musiken som gemensamt intresse så kan hända att det blir mycket snack om det ikväll. Richard & Frida kommer också, hoppas på en trevlig kväll!

Transport till flygplatsen på torsdag har vart lite krångligt då första bussen från Tönsberg inte hinner fram i tid så många alternativ har vart uppe, allt från att tillbringa några timmar på flygplatsen men det känns inte så lockande, då kommer jag vara TRÖTT då jag kommer hem, eller sova hos någon i Oslo men det insåg jag skulle bara bli jobbigt eftersom flyget går redan 7.45 & jag måste lämna Oslo bra mycket tidigare. Så min räddning kom häromdagen, ett flygblad har landat i brevlådan. Flygtaxi Oslo/Gardemon, det är lite dyrt, men så värt det för att vara redo & pigg för en torsdag hemma. 400kr för att köra mig dit. Vilket nog är ganska bra då det är en bit!

Dags att bege sig till jobbet :) Ha en fin dag & Hudik, vi ses snart!



Jag & Per Eivind som hade en otrolig trevlig lunch igår!! :) Var han inte läcker med sin peruk?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0