Födelsedag!

Idag fyller jag 20 år! Äntligen, har väntat länge på denhär dagen.. Den började med frukost tillsammans med Steven, han hade även köpt tårta så det blev en liten bit av den också.. Sen massa grattis på jobbet & jag har bjudit dom på kladdkaka & glass idag- det var mycket populärt. Dom "har inte" kladdkaka här så kul att bjuda på något "nytt" :) Nu sitter jag hemma & jag har precis köpt ett objektiv till min kamera, min egen födelsedagspresent. Hoppas jag blir nöjd! Ett begagnat blev det men lite använt. Vid 19 ska Steven & jag ut & äta på Haveriet, ska bli mysig. Men funderar på en powernap nu innan vi ska gå. Det tar på krafterna att fylla år :)

Lite mer firning blir det på lördag då jag ska ha discofest här hemma & självklart när jag kommer hem till Hudik. Då blir det dans, familjemys & träff av vänner. Längtar!!!!!

En liten update: Ösnkar en kommentar av alla som läser min blogg. Så nyfiken på vilka som läser den, någon gång ibland eller regelbundet :)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis Grattis! :) <3

2009-10-05 @ 20:45:43
URL: http://majungen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis :)

2009-10-05 @ 20:54:10
URL: http://sofiabergman.blogg.se/
Postat av: Olov

Grattis!

2009-10-05 @ 21:03:16
Postat av: STYLEMIND

STORT GRATTIS!!!

Fan va gött å äta på haveriet :)

Jag fyller år den 14de okt så inte länge kvar!



Kram Jenny

2009-10-05 @ 21:06:02
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: moster

Nu är du 20!!!!jag läser så ofta jag kan.Vill se hur lägenheten ser ut,lite bilder pussis på dig;)

2009-10-06 @ 11:09:38
Postat av: Ida

Grattis på den stora dagen! :D Hoppas att du har haft det bra! :)

2009-10-06 @ 22:09:07
Postat av: mammis

Härlig sommarbild!!Ja känns väl gott nu då att va 20 kan jag tänka mig,nästa fas i livet blir 25 sen vill ingen fylla mera:)

2009-10-08 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0