Dehär med hemlängtan

Hemlängtan är en otroligt jobbig känsla & den befinner sig nu i min kropp. Det började väl egentligen redan när jag stängde dörren om mig i söndags. Vet inte om tårarna börjat rinna innan jag gick, men dom rann verkligen när jag gick till bilen.. Hua! Känslan är fortfarande kvar men jag hoppas det släpper snart.. Som mamma skrev, när jag kommit igång att jobba & kommit in i vardagen, men det är som sagt inte för evigt (mamma igen). Något som förhoppningsvis kan "bota" de hela är en mysig helg med Steven i Oslo, vi ska gå på Smugets dinnershow, middag & underhållning.

Idag hade jag träning med instruktör på Centrum trim & hälsa. Det gick bra men jag känner redan av en fruktansvärd träningsvärk!! Imorgon ska jag gå på ett danspass inspirerat av hip hop & street. Ska bli spännande & även om jag vart i Norge i över 1 år så är jag lite nervös för norskan + att det är evigheter sen jag var på pass.... Ni får en resumé sen!

Nu är det dags att krypa ner med min älskling. Ska bli skönt i en varm säng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0