Bursdagsgåve

Det har vart många som frågat vad jag önskar mig tills på lördag då jag ska ha min fest. Har svarat att jag inte vill ha något men många fortsätter fråga så här kommer en liten lista...

Eftersom jag är en lila & brun "person" så uppskattas det mesta inom dom färgerna.

* Sjalar, älskar dom, eller är galen enligt Steven. I höstiga färger då det utbudet är litet.
* Berlocker till mitt armband. Det är små smycken med ett spänne på, finns i guldsmeder, på Glitter mm
* Blommor.. Även om jag är utbildad florist så vill jag ha dom.. (Jobbar inte på Mester Grön imorgon)
* Smycken över huvud taget, har fastnat för armband & jag har hål i öronen, annars är långa halsband något
* Rött med vita prickar är också jag i ett nötskal. Har fastnat för ett par temuggar med handtag på Åhlens
* Kläder är väl alltid populärt.. Det förrådet är nämligen lite tråkigt just nu...


Så nu hoppas jag att ni som efterlyst dethär är lite "mättade" :)

Nu ska jag handla till morgondagens fest, äta något & bege mig till Mester grön för några timmars jobb!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var Kjell som visade mig den! :)

Jo det är bara bra med mig! =) Bor i Leksand och pluggar till Dekoratör nu. trivs jätte bra och utbildningen är verkligen givande.

Hemlängtan tror jag är ett måste om man ska klara av att vara borta. För då inser man vad man har hemma.

Hoppas du får en bra vecka!! Kramen

2009-10-12 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0