Trist, tråkigt, tråkigare & ledsen..

Imorgon är det sista dagen för mig på Unitor, men hoppas att få komma tillbaka! Eftersom det bara regnar är det inget att göra (inga vinterbeställningar) Alla vikarier fick gå idag & en del fasta ska gå ner på syd (vi är nord)... Alltså lite kris där. Men min chef, Egil sa att han vill ha tillbaka mig & ringer manpower så fort det finns något att göra, jag står först på listan! Känns extra surt då denhär veckan & nästa är skattefri, missar alltså en veckan jobb, som skulle vara kvällsvecka + att jag inte hade behövt skatta på en krona heller!!

Hoppas att manpower ringer mig på måndag. De svåra är att jag inte har en aning om de gör det eller inte. Så vad blir nästa steg, ska jag tacka ja till timmar på mester grön? Blir inte mycket pengar, men såklart bättre än att sitta hemma! Men om då manpower ringer & jag måste tacka nej, då är chansen att de ringer mig nästa gång avsevärt mindre.. Någon som kan berätta hur jag ska göra? Ska nog gå till både proffice & adecco. Kanske lika bra det....

Hjälp. Klarar mig en veckan men fan inte mer, min & Hannas Nya Zeelandresa hänger i luften...

Kommentarer
Postat av: mammis

Ta de lugnt gumman de kommer att ordna sig,men jag kan förstå din oro!!lyssna inåt och lita på vad du känner....

2009-11-19 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0