Sen natt & varma minnen

Det är sen natt i Tönsberg & jag ser ut på snön som kommit ikväll, den täcker hela marken & nyss föll det ner en del från granntaket. Vintern är här, så otroligt snabbt det går! Fortfarande virvlar det ner över marken. Så otroligt fridfullt det är när man ser på snön i gatulysen. En riktigt mysig & varm känsla har fyllt kroppen. Det var meningen myskväll med män som hatar kvinnor med Steven ikväll. Hade ordnat te & pepparkakor. Men ack nej, han var trött & efter en stunds sovande mot mig så är han omöjlig att få upp därifrån. Har zippat runt på olika kanaler & fastnade för ett faktiskt kanonprogram, verklighetsbaserat! Jag har även invigt lite härliga jullåtar, så underbart det är vart år att höra alla bekanta toner. Man kan hela texten på en & samma gång, även om det var 1år sedan man hörde den :) Mmm..

Så bjuder jag på lite värme från Glada Hudik.


Mamma min & moster när vi är & fikar. Tror mamma säger något klokt till kusin Ida som satt vid sidan om mig..


Puss på henne!


A cup of tea


Härliga lilla familjen när vi har middag, jag får fina födelsedagspresenter & de sjunger för mig. Och en liten instickare, mamma, se på Stefans hand, är det verkligen så stor?! :-O Täcker ju halva din arm! Underbart var det i alla fall & ett fint kort! :)


Några saker av det jag fick, även från Victoria secret ;) Även en ansiktsbehandling av mamma slank ner & av pappa (som tyvärr inte blev med på bild då jag saknade batterier i kameran då jag sov där) har jag fått bidrag till dykarcertifikatet! Även en röd picknickfilt med vita prickar på ena sidan & med ett blommönster på andra, underbart fin & passar min korg perfekt!


Här äts det förrätt, mycket gott & varmrätten var underbart god köttsoppa :)


Den fina buketten! Den är även från Buketten! :)


Jag & Louise är mer än redo för en danskväll ;)


Den lilla historien om när jag & Louise blev "syskon" ska jag berätta vid ett annat tillfälle :) Jag har även påbörjat ett nytt litet "uppdrag"... Spännande va?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar dig ännu mer nu då jag ser bilderna! Haha, åh vilken skrattbild du fick på mig :)

Åh, du och Louise är "syskon"? Har sett henne på mcdonalds vid något tillfälle :)

2009-11-14 @ 19:30:40
Postat av: Anonym

Oj va goa bilder:)jo Stefan har fantastiskt stora händer!!Såg på bilderna på din frilla,super snyggt,finns inget att klaga på,du får nog sluta upp att va så petig....lite likt din moster på den fronten tycker jag;)

2009-11-14 @ 22:40:29
Postat av: Nina

Fina bilder,Ida blev ju gullig:)Stefan har,få se...en,två...hakor?vad gulligt;)Nu blev det mycket gulligt.På gott o ont att likna moster på hårpetigheten;o kramis moster

2009-11-16 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0