Övre langgate 8

Här kommer några bilder på lägenheten.. Det ser lite annorlunda ut nu då vi fått till lite mer småsaker på sista tiden, får helt enkelt lägga till fler sen :)

En del av sovrummet, bilder saknas i ramarna och ett par gröna växter i fönstret..


Ordet Steven & jag fick av mamma & Stefan som inflyttningspresent


Ett av fönstrena i vardagsrummet


Lägg märke till underbara lyktan längst ner, superfint med ett lila ljus i nu i vinter! :)


En del av vardagsrummet, fast bilden är tagen i sommar..



Och så har vi köket..


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jättehärlig lägenhet, önskar så att det var så pass nära att jag bara kunde promenera ned en bit på gatan för att sitta där och fika med dig. Men icke då.



Hör av dig när du vet när du kommer till Sundsvall för givetvis ser jag till att ha plats för dig då :) Inte för att jag vet var jag befinner mig i januari men så långt borta borde jag inte vara, haha.



Puss!

2009-11-16 @ 01:02:18
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul med lägenhetsbilder,ni har det fint<3kram moster

2009-11-16 @ 23:08:55
Postat av: Trees

Herregud vilken fin lägenhet! VIlken stad?:)

2009-11-19 @ 18:55:27
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0