Ny frisyr

Igår gjorde jag ett försök att färga håret. Men inte ser jag någon större skillnad mer än nyansskillnad & mer glans. Får göra om det så småningom. Bak är det nämligen bara min naturliga färg & fram är det utväxt + den mörka färgen som jag färgade för några månader sen.. Idag skulle jag försöka göra de hela bättre genom en klipp. Blev dock missnöjd! Råkade kläcka ur mig något om en detalj & vipps så hade vi fått till en "spetts" som går igen i de långa jag har på sidorna. Jag har desperat dragit & slitit i den lilla testen & jag lyckades tillslut få över lite sidohår så det är inte lika markant. Inte mycket att göra åt, men jag ska be för att just den biten växer snabbare än allt annat. Något positivt är att jag blev nöjd med nacken, för en gångs skull :)



Ser ut som världens tonnårslugg, "klipp mig i etapper & snelugg" en sån lugg ser jag ut att ha... Uffa! Måste också börja bry mig om ögonbrynen!



Lite svårt att ta kort på sig själv baifrån, men tatueringen kom fram bra & "kronan" blev lagom längd= stylingsbar!

Nu ska jag till jobbet.. Längtar inte efter att visa upp mig.

Kommentarer
Postat av: veronica

synes det ble fint jeg :)

2009-11-11 @ 14:16:10
URL: http://www.minimama.blogg.no
Postat av: Emma

Jätte snygg frisyr!

2009-11-11 @ 14:23:48
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: paueh

snyggt ju=D

2009-11-11 @ 20:41:48
URL: http://paueh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0