Irriterad som in i bomben!!

Jag har så lust att jobba en nattvecka på Unitor, mycket för att det är så sinnessjukt bra betalt, såklart.. Sen verkar det så mysigt & mycket skönare stämning då. Har tjatat i veckor på Egil (chefen) men han säger bara, vi får se. De som har fast jobb kommer såklart före. Så skulle Cecilie från mitt skift jobba natten men igår kom hon på att det inte gick då hon ska vara ledig tors+fre.. Då fick de andra fasta på mitt skift chansen men ingen sa att dom vela & turen gick över till Joanna & mig som båda är vikarier. Vi båda vela så vi såg på varandra för att komma överens. Nej men då säger helt plötsligt en av de fasta att HON vill. Blev sjukt paff! För igår sa hon nämligen att hon inte hade lust att jobba natten. Fy fan, irritationen har funnits hos mig hela jäkla kvällen på jobbet. Har velat klappa till någon! Så sjukt nära! Hade verkligen inte haft den känslan om Joanna hade fått den. Det stör mig bara att HON tog den som igår sa att hon inte vela..

Hur ska jag kunna sova, jag kokar. Det var länge sen jag var såhär förbannad alltså. Kanske inte verkar vara en sån stor grej för dig som läser men pengarna behöver jag verkligen så mycket + att världen kryllar av falska människor som gärna kan jävlas med en.... Det är som att du är sjukt godissugen, någon håller det mitt framför dig & säger, varsigod. Sen kommer en annan & tar den innan dig, skrattar & du vet att den personen inte alls vill ha godiset utan tar det bara för att du vill ha det,,

Okej, hoppas denhär avskrivningen hjälpt lite för imorgon börjar jag 11 & det vore lite trevligt om jag var lite utvilad iaf :)

Bjuder på en gammal bild från tiden i Sundsvall, här sista året på gymnasiet



Kommer ni ihåg den här kvällen?!!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Om jag kommer ihåg den kvällen ja! :) Helt sjukt vad unga vi egentligen var då. Så naiva och ja... vem hade anat vad framtiden hade för oss.



Drömde om dig ikväll faktiskt. Men Norge var utbytt mot Afrika, så jag fick resa dit för att hälsa på dig. Var lite udda men ja. Du var iallafall med!



Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig skall du veta. Puss!

2009-11-13 @ 00:25:13
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0