Dehär med trevliga människor

Har haft en mysig eftermiddag & kväll med Emeli, en tjej jag skrivit om förut. Det blev pizza, en sväng på stan & sen idol & massa prat här hemma hos mig :)

Imorgon ska jag jobba på mester grön, ska bli kul. Annars är jag otroligt arbteslös, men hoppas på bättre tider helt enkelt. Har fått massa beröm från både Unitor & Manpower idag så det kan gärna få bli snö & kallt nu + saltade vägar. För då är jag snabbt tillbaka på rätt spår igen ;)

Men jag försöker att inte tänka på det, lämnar det till ödet & ska ändå ligga på alla jag kan!

Men som sagt, en fin kväll men en nyfunnen vän. Nu, sova & drömma fina drömmar!

Kommentarer
Postat av: mammis

Du är uppe sent du gumman,vet du att jag övar mig på att skriva med två fingrar nu,går rätt så skapligt!Nina rek.mig att hellre gå in på stay friends så nu har jag gjort de,ska försöka att få till ngt bra foto också som jag kan sätta in,jobbar i natt,känns trögt,skulle gärna ligga hemma i ny sängen,nattis då.

2009-11-23 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0