Dehär med storstädning av badrum..

Idag har Steven & jag städat. Det behövdes. Han fick den hårda delen då jag börjat damsuga, han fick badrummet. Han har skrubbat duschen med tandborste, puttsat & donat. Tur att han bara hade kallingar för han var snart lika blöt som resten av badrummet, vatten överallt!! Vi har även hjälpts åt med tvättmaskinen. Den har vi rensat filtret på, mycket spännande, det luktade pyton, såg ännu värre ut & vi fick en förklarning på varför kläder luktat lite konstigt på sista tiden....... Men nu är det rent & fint. Jag tog för er som vill veta golvet (damsög & torkade), planterade en orkidé, satte upp chabloner i en dörrkarm, vattnade blommor & gjorde ordning i garderoben. Ni förstår kanske skillnaden mellan min & Stevens insatts. Han är duktig min älskling!

Som sagt, rent & fint, men inget ont som inte har något gott med sig, fast nu är det tvärt om. Inget gott som inte har något ont med sig.... Vårat varmvatten är slut & jag vill duscha, men inte kallt, vad gör man, kokar vatten eller? Så dehär med storstädning av badrum behöver faktiskt inte bara vara bra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0