Dehär med att träffa nya vänner

För ett tag sen så var det en tjej som kommenterade här på min blogg. Hon skrev att hon nyss flyttat till Tönsberg & inte kände många här. Det har gått från de ena till de andra och förra veckan skulle vi ha fikat men det blev inte av, istället så följde hon med mig & några fler ut. Det blev en kanonkväll & ett unikt, ovanligt & riktigt kul sätt att träffa en ny vän på :)

Nu är det bara 7veckor kvar tills Nya Zeeland, fy så jag längtar! Det känns också bra att pengarna till resa nu finns & en budget tills jag kommer hem lagras nu upp :)

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du om att du ser fantastiskt bra ut!!blev ingen riktir kommentar till detta inlägg men de spelar väl ingen roll,tänkte på kort som du lagt in som jag sett....här har de snöat idag och då får jag direkt adventskänsla,känns mysigt.Tänker boka islandshästritt inför juldagen de närmsta dagarna,har pratat med dem en gång och ställt frågan om det är möjligt och fick då positiv respons på det,Marcus vill ej o Jimmy funderar,men annars blir vi ett gäng o kanske Ida o Nina också hakar på;)kram från mammis

2009-11-10 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0