Första advent



Ikväll har vi haft lite glögg & pepparkakor hos mig & Steven.. Veronica & hennes två söner kom, här är jag & minstingen(bild ej från ikväll), är han inte gudomlig?! Jag blir helt kär... Tror jag många gånger längtar tills jag själv får barn även om det enligt planer ska dröja några år. Men då de sker så vill jag bo i en stad som har ganska stort mamma- barnutbud. Vill kunna gå på mysiga caféer med andra mammor, babysim, mamma-barn pass på gymmet och så vidare.. :) Annars var Sarah, Stefan & Mari också här.. I snar framtid så blir det även pepparkaksbak/lussebullar här i huset!

Igår serverade jag på ett av hotellen här i Tönsberg, det var Stevens jobb som var gäster. Dock så var han inte där då han är vikarie. Hade ansvar för ett bord på  19personer & det gick bättre än vad jag hade trott. Blev en fin kväll till 02.30. När jag kom hem somnade jag på soffan....

Igår morse fick jag frukost på sängen av Steven, så otroligt mysigt.. Sånt man bara måste ta vara på. Gårdagen skulle också bjuda på träning men när jag kom dit så var det 3min kvar tills de stängde... Ingen träning den dagen men det blev istället lite julshopping till lägenheten. Kunde inte motstå att få göra lite jul... Det blev en supersöt tomte med långa pinnsmala ben, långt skägg & rund näsa, det är förövrigt de man ser av ansiktet.. 2 lila, stora julkulor som  hänger i ett av fönstrena i vardagsrummet. En ängel från SIA, det går i svart & är riktigt fin! I köksfönstret hänger det också ett hjärta gjort av grenar med lite frost & röda bär.. Att tillägga, det blev träning idag istället men det gick inte alls bra... Seg i kroppen & han inte med att göra så mycket.. Men fick en fin kommentar av Sarah, att det syns att jag gått ner mycket i vikt. Känns så skönt, då är jag på rätt spår :)

Det var lite av de jag hade att berätta idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0