Ord

Om 2v är det inflyttning i lägenheten för Steven och mig, gissa om jag ser fram emot det :) Har lagt undan en stor vit lykta på en inredningsbutik här. Har suktat efter den i veckor och tänkt att när vi hittat lägenhet så kan jag köpa den och ja, vi hittade lägenhet, tillslut!

De senaste 2v har jag jobbat nästan 109h, inte så illa va?! Längtar tills lönen, spännande att se vad det slutar på. Då blir det en del tillbakabetalningar, försäkring, internetabonemang, kanske någon möbel, hyra och eventuellt någon klänning till Malta!

Insett att den är en del som ska ordnas när man flyttar till eget! Adessändring, el, internet, försäkring, kontrakt, deposition mm.. Känns spännande att se hur allt kommer ta sig men redan nu känns det som vi har en del koll och inför denhär stora förändringen känner jag mig lugn!

Nu när vi har eget passar det också utmärkt att komma o hälsa på! Mamma och Stefan kommer komma i juli, pappa och ingemor förhoppningsvis i juni, marie och pelle i sommar! Ser verkligen fram emot allt, allt, allt!!!

Nu ska jag till mester grön snart, ska bli skoj, saknar alla där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0