Lägenhet

Igår var Steven och jag o såg på en fin lägenhet mitt i stan! 2 sovrum o vardagsrum, 65kvm, ljus och fin, högt i tak, 2;a våningen, alla vitvaror med och centralt. Igår träffade vi hon som bor där nu och idag hade vi bestämt träff med hyresvärden på Esmeralda (bryggan) och där fick vi kontraktet och lite mer info. Under denhär veckan ska vi ordna med depositionskonto och kontraktet läste vi igenom ikväll ;)

1 Juni blir vi sambos, på våran 7månaders dag! Ser verkligen fram emot det och nu hoppas vi att någon kommer upp med en släpvagn hit med lite möbler och köksprylar.. Ett stort kredd till pappa som lånar ut pengar till mig så att jag kan betala depositionen. Utan honom hade vi/jag aldrig kunnat tacka ja till lägenheten!

Fortsättning följer, om man säger så...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0