Dröm och mål

Jag har bestämt mig för att ha en bakgrundsbild på min dator som var dag påminner mig om vad jag vill i livet, vad jag längtar efter. Just nu är det ju väldigt aktuellt dethär med inredning, lägenhet och allt sådant. Men drömmen om Australien, Nya Zeeland och Europatripp och en sväng i en del andra länder finn starkt kvar! Så Australen och olika bilder på landet kommer jag ha som bakgrundsbild tills den dagen jag har tillräckligt mycket pengar för att åka dit, förhoppningsvis med Hanna som delar min dröm.

Tycker det är en ganska bra idé, för då ser jag det var gång jag slår igång datorn + att det är ett otroligt vacker land! Vad tycker du, en bra idé?

Jag skrev nyss ett annat inlägg, missa inte det!!!!



Hanna och jag, innan lärarmiddag, fina och lite små tjejer, även om det bara är 1 år sedan, tänk så mycket som händer på 1 år och fortfarande, tänk vad mycket saker som fortfarande är detsamma, som tex. mina och Hannas drömmar!


Kommentarer
Postat av: Frida

HUva, jag saknar studenttiden, eller skoltiden enormt numera, och såklart saknar jag er med! Den där bilden påminnde om alla våra "fina" killprat, kortspel och allt :)

2009-05-20 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0