Sjuk och kvällsproblem

Mums vad nöjd jag är med min nya bloggdesign. gick in på bloggen flera gånger igår och njöt :) För er som inte vet de hade jag en annan blogg förut, solsikken.blogg.no ,fritt fram att se sig omkring där också.. Annars är jag sjuk, vilket jag vart i flera veckor. Nu börjar jag fundera på om de är något annat än en vanlig förkylning.
Steven och jag skulle duscha imorse och helt plötsligt blir jag helt konstig, blir tvungen att gå ut ur duschen och lägga mig på sängen. Helt kritvit i ansiktet! Efter en stund återfår jag lite av mitt vanliga jag men då skakar jag istället då vi ska äta frukost, och då menar jag verkligen skakar. Känner mig allmänt borta och trött i kroppen. Inte första gången i veckan min kropp beter sig konstigt så jag ska nog ta kontakt med min Norska läkare!!

Nu, några timmar senare då jag sovit så känns de lite bättre, vi ska väl börja bege oss in till stan. Det var meningen Grekisk middag ikväll men eftersom våran lägenhet är som världens sjukstuga så är det inställt. Vad som händer nu är ett stort frågetecken. Jag har INGEN lust att bara bli sittandes hemma framför en film, det är de jag gjort de senaste 3dagarna då jag vart hemma, sjuk, från jobbet. Men eftersom det är de som är det mest troliga så har jag lust att somna igen! Något tips för en lördag kväll, förutom att gå ut, för de är jag för sjuk för!

Tänkte också berätta att jag fyndade på gina igår, på rean. Hittade en vit t-shirt-tunika med en tjej på som sitter ner, solbrillor på och benen är i svarta paljetter. Me like!

Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: jag har full förståelse ;)

2009-03-28 @ 17:00:14
URL: http://nilssonjulia.devote.se
Postat av: Anonym

hur gick tävlingen du var med i?!

2009-03-29 @ 09:40:18
Postat av: Gustav

Din blogg är ju så sjukt snygg att jag dör Emma!

2009-03-29 @ 12:22:09
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0