Jobbsökande, igen

Jag är som säkert en del hajjat redan numer arbetslös, förutom de få timmarna på mester grön. På Aditro hade vi bara från vecka till vecka och i fredags fick vi reda på att det inte längre var jobb till oss. Så idag var Sarah och jag till proffice på möte, vilket gick sådär. Sarah har en del jobb på ica medans mig skulle hon ringa när det dök upp något. Ja, vi vet ju hur bra de brukar gå! Men jag väntar och håller ut fram tills jag åker hem, det är ju bara denhär veckan. Mån + Tis nästa vecka ska jag ändå vara på mester grön.

Istället för att tjäna pengar har jag istället gjort mig av med en del. Här kommer en liten lista.

  • Ögonskugga
  • Hårborste
  • Röd-vit-randig tunika från Gina
  • Brun bikini från Bik Bok
  • Födelsedagspresent till lillebror
Den till lillebror är jag inte helt säker på, ska skicka en bild till mamma för bedömning. Eller egentligen är jag inte osäker, tror han skulle passa i den. Men ska dela med mamma och hon är ju lite mer för färg mot sommaren och blabla... Det är iaf en svart tunn cardigan med knappar och som är lite bredare sydd söm på kragen.. Så kan man istället ha en snygg och mer färgglad t-shirt under. Jag och killen i butiken som hjälpte mig tyckte iaf det var en bra idé och han verkade ganska ärlig. Sen, eftersom den är tunn så passar den lite som "kofta" till sommaren, skippa jackan lixom :)

Har fortfarande inte lagt upp bilder sen tävlingen, men vi säger som så här, det är i bearbetning! :)

1 vecka och 2 dagar kvar till Hudiksvall!

Kram

Kommentarer
Postat av: Steven

Rock, japanska rull på 2 och 4 hjul samt svart substitut-yttre, ratthållare, unika tunika och ljusdämpare för kamerorna - bra grejjer! Fattas bara en sysselsättning........det kommer!



KPK!

2009-03-30 @ 20:46:51
URL: http://azzopardis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0