Vi lever och frodas!

Ett litet tecken fran mig pa Malta tankte jag att jag skulle bjuda pa! :) Vi har det underbart men nu ar de lite tomt da Louise och Henrik akte hem igar. Nu ar det bara Steven och jag kvar.. Veckan som gatt har vi tillbringat en del pa stranden, utforskat on, snorklat, akt bananas efter bat och massa mer :) Harliga kvallar pa olika restauranger och massa mys- det ar verkligen underbart att vara pa semester!!! :)

det skulle ha vart en fin bild har men datorn ar inte med mig alls sa ni far halla er :)

Kommentarer
Postat av: carmen

HI HI

Det känns tomt untan er och lollo o Henke.Det var roligt att har er här i malta men allt roligt ta sitt slut.Jag och Rita gick till St Sebastian marknad och köpte en jeans pirat byxa.Ikväll jag och broden Natalino ska till Bugibba.Idag fläkta lite så det känns inte lika varmt. Ha så bra mina puss gurkor..hehe och hälsa alla.

puss o kram

carmen

2009-07-18 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0