Uppdatering

En liten uppdatering om mitt liv just nu... Är som de flesta vet hemma i Hudik nu & fy så underbart det är. De senaste dagarna har bestått av julfirande, allmänt mys med familjen & islandshästridning.. Får se om jag får idén till att lägga ut lite bilder sen turen sen.. Det var jag, mamma, moster, kusin, Stefan, Louise, lillebror & Susanne som red.

Igår kväll var jag till Gävle & dansade, en otroligt härlig kväll måste jag säga! Dansade bara med 2 jag känner sen förut sen var resten nya människor & jag dansade hela kvällen, satt lite mot slutet för att jag fick blåsor under fötterna & var trött men det är ju så kul att se på de som dansar förbi också! Nu har jag Ö-viksmaran att se fram emot då jag kommer hem från Nya Zeeland :)'

Idag ska jag äta hos Stevens familj & han ska sova hos mig inatt. Morgondagen kommer väl bestå av packning & lite nyttigheter & bara ta dte lugnt, ska försöka vara vaken länge nu, börja vända dygnet lite eftersom det skiljer 12h mellan Sverige & NZ...

Nu ska jag duscha, fick förresten en klippning igår av Susanne, skönt att bli snygg i håret igen :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0