Torsdag

Först ska jag skriva en sak till mamma. Varför Sarahs pojkvän ser så bekant ut är det för att det är Stefan, bodde ju med honom på Storgaten :) De flyttar även ihop nu i dagarna!

Nu har jag haft en planeringsdag inför Nya Zeeland, börjat skriva packlistan & inköpslista. Här ser ni Milford Sound. Här finns också ett vattenfall som ses som ett av jordens underverk... I det underbara landet kommer jag vara om exakt 3veckor idag. Otroligt. Försöker läsa så mycket jag kan om saker som kan vara nödvändiga men nu vill jag mest iväg, tror saker kommer räta ut sig när vi väl är där & träffar alla människor i själva landet. Nya Zeeland ska nämligen ha en otroligt hjälpsam & trevlig befolkning & med tanke på så många andra backpackers så kommer vi säkert lära känna en hel del människor!




White Water Rafting står också på listan lika som Rainbow Springs Nature Park, bilden nedanför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0