Se det snöar!

Hört att det kommit en hel del snö hemma inatt, vad härligt! Ser fram emot att komma hem till ett julpuntat & varmt hus & kunna se ut på det vita.. Vi har faktiskt fått lite snö här också, men det är ganska lite..

Nu har jag ordnat en bur till Skrot, den är liten så har lite ont i magen men det är ju bara ca 1 vecka får jag tänka hela tiden. Förhoppningsvis får hon vara ute en del också =) Vi ska till Cecilie ikväll & hälsa på. Men först ska jag jobba (ynka, fjuttiga 3h) även ett besök till osteopaten ska hinnas med. Hur ska jag klara mig utan hans hjälp i över 1månad?! Höften har kommit tillbaka nu igen, men den var bra ganska många dagar nu, bra det iaf! Lite besviken på schemat för mester grön, imorgon är det 4½h timme liksom, vad är vittsen? Men ja, jag får ta det som att jag har chansen att tänka på allt inför NZ, packa i lugn & ro + vila upp mig... Men det kliar i fingrarna!

Ha en fin dag









Lite bilder på Marie & mig, bara 1½mån kvar tills vi ses, det ska bli så härligt! Sista bilden är sen balen, Marie, Jag & Martina.. Vi var så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0