Lucia

Denhär dagen har egentligen inte vart så speciellt lucia.

Men jag fick gofrukost av Steven på sängen imorse, så otroligt underbart! Sötnos! Efter det blev det en tur till gymmet och vid 14-tiden var det mester grön som väntade mig. Jobbade med Per-Eivind & Torhild, en otroligt bra dag på jobbet, skönt med bara 4h men med dubbelt betalt ;)

Ikväll har jag planerat en av klapparna till Steven, måste ligga i imorgon kan jag lova! Har även bakat pepparkakor, lyssnat på massa julmusik på Julradio (klicka på texten så kommer du dit)

Har också vart med på en liten julklappstävling på Jenny respektive Jessicas blogg. Skrivit julklappsrim, vi får väl se hur det går.. Jag är nämligen ingen höjdare på såna saker men det var kul =)

Nu ska jag sova, är ledig imorgon så ska sova ut & sen ska det ske saker, hoppas hinna med en tur på gymmet också! Har provat ett par shorts jag köpte på Malta, mycket bra resultat har denhär hösten gett mig.

Just det ja! Måste berätta om gårdagen. Steven, jag, Richard & Frida var till Strömstad & handlade mat, julklappar & en del andra saker. Förutom mat så köpte jag klappar till Steven och en del saker till Nya Zeeland. Bland annat en resehandduk, en bra allväderjacka & regnskydd till ryggsäcken! Även en liten outfit till julafton.

Just det ja, en sak till!!! Jag, Tobias, Tojje & en till fyr har fått till en stuga till Öland 2010 =D (Störst tack till Tojje som fixade steken!) Förhoppningsvis får jag ta med mig Louise också, hoppas så jag inte blir ensam tjej ;) Vecka 27 har jag för mig att det är, en veckas dans bland människor som har samma intresse & all den värmen, mmm vad jag längtar!

NU ska jag sova, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gulligt rim Emma=)



När åker ni hem över jul? kommer du och Steven till mig på juldan?=)



Puss

2009-12-14 @ 01:16:32
URL: http://cravingforfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0