Julbord med Unitor

Igår var jag på julbord med Unitor och hade det superkul. En härlig kväll med jobbarkompisar, respektive och vänner. Fick dansa också, bugg med Sarah, fox med diverse och sen någon slags släng-bugg-ibland fox-akrobatik med en av dom jag jobbar med. Men det spelade ingen roll då vi sjöng fångad av en stormvind för full hals & just att det var lite bugg i de hela. =) Fick mig att längta hel del till dansgolvet som jag hoppas beträda över julen, om inte så blir det iaf Ö-viksmaran efter Nya Zeeland.

Hade inga batterier på min kamera igår så jag var lite småsur men det kommer väl en del från Rebecca snart! Men jag kände mig iaf snygg igår, kan bero på den svarta tajta klänningen, dom höga skorna, att jag tappat lite, att jag böjrat trivas med mig själv eller en snurrig blandning av allt.

Klänningen, bild tagen 03.00 inatt....


Skorna, är dom inte snygg? Och jag kan gå i dom- stolt!


Idag har jag domhär skorna & min I love NY t-shirt & en filt.. Inte fel det heller



Kommentarer
Postat av: mammis

skitsnygga skor!!grattis att du lärt dig gå med klackar;)

2009-12-06 @ 21:40:09
Postat av: Moster Nina

Wau!Vilken snygg brutta o läckra skor,det är snyggt med klackar :)Ha en bra vecka,kramis

2009-12-07 @ 11:25:17
Postat av: STYLEMIND

VAAA är Sarah å Steffe sammen?

GRATTIS till dom, hade ingen aning :)



SNYGGA skor Emma! När åker ni hem i jul? Jag åker hem från Sthlm på tors om en vecka :) Mys!



KRAM

2009-12-10 @ 23:20:13
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0