Hej då!

Bara ett hejdå. Idag är det den stora dagen. Ska ta mig en dusch nu & få lite i magen så är vi påväg sen :) Vi lyfter 13.20 idag & 36h senare landar vi i Auckland. Har en otrolig resa framför oss & det ska bli så underbart.. Många drömmar som blir till verklighet nu & tillsammans med Hanna blir oslagbart.

Haft det himla mysigt hemma med familjen vill jag lova :)

Blir någon uppdatering här men inte kommer det bli mycket, ska bli skönt med en datorpause också. Men se fram emot något ord & kika in regelbundet..

Kram på er alla från Hanna & mig!


Kommentarer
Postat av: mammis

Härligt gumman att du tar en liten pause från datorer odyl.de behöver du verkligen!nu är det din resa njut av den och ge dig själv en rejäl återhämtning,ge inte bort allt du får till dig medesamma,behåll de för dig själv:)kram igen då

2009-12-29 @ 08:13:32
Postat av: Gustav

Du kommer få så sjukt kul Emma att jag blir galet avundsjuk. Men längtar tills du kommer tillbaka och kan ha en lååångfika med mig. Så stanna inte kvar, vad du än gör!

<3

2009-12-29 @ 10:32:36
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0