Avsked...

Ikväll har jag lämnat min skrot till Cecilie som ska ta hand om henne under julen tills Steven är tillbaka i Norge.. Var tungt att lämna min bebis & veta att det dröjer 1½månad innan jag ser henne... Men det kändes otroligt bra, hon hoppade rätt ut, upp i soffan, under möbler, in i hall, kök & vardagsrum.. Som vanligt ska hon vara med överallt :) Hon är ett sådant charmtroll.. Nu är jag inte orolig direkt, hon har hamnat hos världens bästa kaninvakt, helt klart. Nu oroar jag mig över att hon ska förstöra något bara..... Men håller tummarna på att det går som en dans!


Kommentarer
Postat av: mammis

Du är som värsta mamma figur du till skrotlisa,bra att du får träna nu på att lämna bort din håriga bebis med tanke på att du så småningomm får en riktig bebis;)ps var o kollade på en massa söta små bebis plagg på lindex idag,mkt roligare med de mot för att titta åt mig själv...

2009-12-21 @ 23:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0