Äntligen

Har saknat hästarna så mycket, speciellt det senaste ½året.. Under sommaren och hösten nu har jag letat en häst att vara medryttare på & i förrgår hittade jag en som lät perfekt! Fick svar på mitt mail igår & sen bestämde vi att jag ska prova honom på torsdag, imorgon alltså. Så just nu är jag så nervös & försöker tänka igenom allt som har med hästar att göra, men det känns som att allt sitter kvar, men det är ju de med ballansen då.... :)

Han heter Rudi, 8 år & Ungerskt halvblod, skimmel & ser jättehärlig ut på bilderna. Han har tävlat i hoppning förut men har haft en skada som har läkt bra så till sommaren ska han börja ridas igång på hoppningsfronten igen. Hon vill ha en person som vill rida långa turer med honom & en del dressyr, passar mig bra! Så fortsättning följer..

Här är han, vacker eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Gustav

SV: Vad glad jag blir av att höra det Emma (: Jag saknar dig så mycket och önskar att vi kunde fika dagligen och prata djupt om livet och dess framtid.



Härligt att höra att du har någon där borta som liknar mig och jag blir extremt nyfiken skall du veta :p <3

2009-12-16 @ 16:46:44
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Ida

Rudi var underbart vacker! :D

Jag hoppas på att det bli bra väder på juldagen då vi ska rida :)

2009-12-16 @ 20:39:39
Postat av: Moster

Oj!Vilken fin häst,det ska bli kul att rida på juldan,jag längtar.Hoppas det gick bra för dig att rida Rudi,fast du kanske inte har ridit han än.Vi ses,kram

2009-12-19 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0