Rosa hellikopter

I livet just nu känns det lite som att sitta i en rosa hellikopter och se ut över molnen, känner mig lycklig och nöjd med livet! Det har börjat skramla lite i kassan, pengar börjar komma in till min och Hannas resa till Nya Zeeland som ser ut att gå av stapeln efter jul och nyår, alltså 3veckor i januari. Nästa helg kommer pappa och Ingemor på besök och det ska bli totalt underbart, vi ska verkligen kosa oss och njuta av deras sällskap :) Det blir nog en tur ut till klassiska "världens ände", middag nere vid bryggan, visning av staden och lägenheten. Dom ska helt enkelt bjudas på en blick av min och Stevens lilla vardag i Tönsberg.

Igår hade vi också inflyttningsfest/födelsedagsfest (Steven fyllde 24 i onsdags) en mycket trevlig tillställning. Många som hört av sig idag och sagt att dom hade de riktigt kul, vilket gör de bara ännu bättre. Antar att det också börjar bli dags att lägga ut bilder på våran lägenhet, vi har ju faktiskt kommit i ganska bra ordning! Bara småsaker som blommor, sofföverdrag från hyresvärden, någon lampa och så..

Håller även på med lite pyssel, köpte en ram, en gammal ram, lite surrealistisk romantisk och gammeldags känsla i rosa/grön/kreme och guld. Det ska bli en hemmagjord anslagstavla. Dock fajtas Steven och jag fortfarande om en sak, jag vill ha en svart "kritbakkrund" medans han vill mer ha whitebord, men det blir nog så, mitt pyssel, mitt val :) det kommer iaf bli kul att prova på något kul!

Ha de fint, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0