Gästerna har åkt..

Det var ett kanondygn när pappa och Ingemor var här. I fredags var vi ut och åt på Haveriet nere på bryggan, ett underbart ställe med otroligt god mat och service. Pappa var så nöjd att han beslutade att jag och Steven ska få ut och äta där när jag fyller 20år så vi fick presentkort!

På lördagen var vi uppe i tid och planerade dagen under frukost, en tur till Världens ände och sen en visning på stan. Bilderna får visa resten. Våran frys och alkoholförrådet är nu också väl fyllt....! Tack för allt och det var underbart att ni kom!! :)


Jag har förresten färgat håret och klippt till det lite!

Pappa glad i hågen på väg till Världens ände med min och Ingemors väska på axeln!





Njut av livet och värna om allt det du bryr dig om!

Kommentarer
Postat av: Tora

Hej Emma!

Tack för din medverkan i tävlingen, vinnar presenteras i min blogg imorgon, håll utkik!!

Tackar även för din komplimang,kul att du läser min blogg och gillar den. Fortsättt så !! Imorgon är en ny vecka me nya outfits och nya tips :P



Superfin frisyr förresten!



Kram

Postat av: Josefine Karlsson

Hej, jag har en liten fråga som jag hoppas du vill svara på. Exakt vad har du för typsnitt och textstorlek m.m på dina inlägg? Har letat efter det här typsnittet så länge men inte lyckats få till det nämligen. Tacksam för svar :)

2009-08-30 @ 23:25:34
URL: http://josefinekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0