Tankar om soligt väder och solarium

Idag är det strålande sol i Tönsberg, helt underbart! Jag har gått ute i min skinnjacka med bara en kortärmad tunika under. Så nu känner jag att våren är på väg. Förhoppningsvis är det lika bra, eller kanske  bättre när jag är hemma i hudik.

Ja, ni kan tycka att det är världens undergång om ni vill men innan jag berättar dehär för er så måste jag tillägga att vi inte har något direkt ställe att sola på här! Jag tog en tur i solariumet och till min förvåning så var Alla upptagna och jag var 2;a person på kö. då vill jag också tillägga att det finns många "båser". Så efter en chock började jag fundera och kom på att Tönsberg behöver ett ställe där man kan sola, även inne i stan. För uppenbarligen är det inte bara jag som har problemet!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0