Shopping

Har tänkt köpa ett par jogging/promenadskor nu ett tag men gruvat mig för att de kan vara dyrt. Men häromdagen när jag gick förbi en skoaffär så hade dom ta 3 betala för 2 på ALLA sina skor. Igår var jag där igen och då blev det shopping. Ett par träningsskor, ett par vita tygskor och ett par kork/blommiga flippflopp. Alla 3 för sammanlagt 898kr, rätt nöjd! Träningsskorna invigde jag idag då jag tog mig en jogging/gångrunda på lite gator här runt staden. De gick rätt bra ändå. På vägen hem gick jag in på farmand (köpcentret) och solade + handlade lite frukt och smör.

När jag kom hem blev det en snabbdusch och lite bovetegröt och sen vidare med Steven till skattekontoret. Så nu är det bara och invänta skattepengarna! Hoppas även att papprena från Sverige har kommit nu. Får inte heller glömma att berätta att Steven och jag nyss bakat paj, en med kyckling, majs, rödlök, paparika osv, mkt gott blev det. Det är även den som kommer få fylla min matlåda imrogon, får några timmar på mester grön :)

Sarah och Stefan har nu åkt hem till Sverige, hade ju vart underbart att åka idag. När vi åker hem (på onsdag) ska Alex också följa med så de ska bli kanonskoj att hon får se lilla Hudik.

Här kommer en bild på skorna



Ta hand om dig idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Stabla löp och övriga köp! Flopp-Flipsen-Flappsen var riktigt snygga! Pouss

2009-04-04 @ 17:49:41
URL: http://azzopardis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0